Customer Service Excellence

Έναρξη: 8/10/2010 12:00 πμ
Λήξη: 8/10/2010 12:00 πμ
Τρόπος διεξαγωγής:
Διάρκεια: 8 ώρες
Εισηγητής: Δαμιανός Γιαννάκης
Κόστος συμμετοχής: 290,00 €
Hellenic American Union
Τηλέφωνο 210 3680900
Διεύθυνση Μασσαλίας 22
Χάρτης πρόσβασης Χάρτης πρόσβασης

Περιγραφή

Η επιτυχία της επιχείρησης σε συνάρτηση με την ικανοποίηση του πελάτη.


Στο σημερινό, πελατοκεντρικό επιχειρησιακό περιβάλλον, ο τρόπος που αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας μπορεί να έχει άμεση επίπτωση στην προσωπική σας αλλά και την επιχειρησιακή εξέλιξη και επιτυχία. Η ικανοποίηση των πελατών δημιουργεί τις προϋποθέσεις για αύξηση των προοπτικών πώλησης. Από την άλλη πλευρά η δυσαρέσκεια ή η απώλεια ενός πελάτη έχει αντίκτυπο με μέγεθος που δεν μπορεί να μετρηθεί άμεσα, οι συνέπειες όμως είναι ορατές σε βάθος χρόνου. Αυτό το σεμινάριο σας καθοδηγεί μέσα από πρακτικά παραδείγματα στη βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες. Σας βοηθάει να δημιουργήσετε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης και να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της αριστείας στην εξυπηρέτηση πελατών.

Ύλη σεμιναρίου

Το σεμινάριο «Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών» προσφέρεται στην Αγγλική γλώσσα.

Επιπλέον στοιχεία - παρατηρήσεις

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε: Στελέχη πρώτης γραμμής που έρχονται σε άμεση επαφή με πελάτες, Μεσαία Στελέχη Πωλήσεων.



ExpertIn
ExpertIn
Καλωσήρθατε στην Career Planner!
clock  7:24 πμ - 25/9/2017