Making the Sales Count

Έναρξη: 4/5/2011 12:00 πμ
Λήξη: 23/12/2011 12:00 πμ
Τρόπος διεξαγωγής:
Διάρκεια:
Εισηγητής:
Κόστος συμμετοχής:  €
OTEacademy
Τηλέφωνο 210 6114919
Διεύθυνση Πέλικα & Σπάρτης 1
Χάρτης πρόσβασης Χάρτης πρόσβασης

Περιγραφή

Η  Ολοκlηρωμένη Λύση Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Πωλήσεων, "Making the Sales Count", δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την επίτευξη πωλήσεων Υψηλής Απόδοσης.

Οι παράμετροι για την επιτυχία του "Making the Sales Count" είναι:


  1. σύνδεση της εκπαίδευσης με μια ευρύτερη στρατηγική Ανάπτυξης

  2. υποστήριξη της Διοίκησης

  3. "καθιέρωση" από ένα Δίκτυο Καθοδηγητών (coaching)

  4. μετρήσιμα Αποτελέσματα.


Εξασφαλίζοντας τις τέσσερις παραμέτρους μπορεί να επιτευχθεί η επιθυμητή Απόδοση των Πωλήσεων. Μετά τη σύνδεση της εκπαίδευσης με ένα ευρύτερο στόχο και εξασφαλίζοντας την προσοχή των ανώτερων διοικητικών στελεχών, δημιουργείται ένα δίκτυο καθοδήγησης (coaching network), με το οποίο γίνεται η εξατομικευμένη εφαρμογή των τεχνικών και δεξιοτήτων του προγράμματος, σε πραγματικές συνθήκες. Έτσι υιοθετείται ως «τρόπος ζωής» από την ομάδα των Πωλήσεων.

Ύλη σεμιναρίου

Εκπαιδευτικά Προγράμματα

  • Πραγματοποιώντας τη Συμβουλευτική Πώληση (Making the Solution Sale)

  • Πραγματοποιώντας την Τηλεφωνική Πώληση (Making the Telephone Sale)

  • Αποτελεσματική Τηλεφωνική Υποστήριξη Πελατών (Making the Costumer Service Excellence)

  • Συμβουλευτική Καθοδήγηση (Coaching Skills Workshop)

  • Διαχείριση Αντιρρήσεων (Objection Handling)

Επιπλέον στοιχεία - παρατηρήσεις

Οφέλη


 Το MTSC αποτελεί ένα σύστημα Ανάπτυξης Πελατοκεντρικής Συμπεριφοράς και βοηθάει τα στελέχη Πωλήσεων να:

  • Προετοιμάζονται… για την αποτελεσματική διαχείριση των πελατών τους (Preparation Prevents Poor Performance)

  • Προβλέπουν… με ακρίβεια 

  • Προσεγγίζουν… ανθρώπους που αποφασίζουν

  • Χτίζουν… σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης (building rapport)

  • Δημιουργούν… κίνητρο για τον πελάτη να τους ακούσει

  • Ανακαλύπτουν… κατανοούν και αναδεικνύουν τις πραγματικές ανάγκες

  • Παρέχουν… επιχειρησιακά οφέλη και όχι μόνο υπηρεσίες ή προϊόντα

  • Αποδεικνύουν… την πραγματική αξία της πρότασης για τον πελάτη

  • Διαπραγματεύονται… τις ανησυχίες του πελάτη με αμοιβαία οφέλη

  • Κλείνουν… περισσότερες δουλειές με λιγότερη προσπάθεια σε λιγότερο χρονικό διάστημα!


Πλεονεκτήματα

  • Δεξιότητες και τεχνικές για Συμβουλευτική Προσέγγιση

  • End-to-end σύστημα Πώλησης

  • Εστίαση στο «ΠΩΣ» πουλάμε και όχι «ΤΙ» πουλάμε

  • Ιδανικό για τη δημιουργία και εξυπηρέτηση αναγκών

 

ExpertIn
ExpertIn
Καλωσήρθατε στην Career Planner!
clock  12:47 πμ - 24/9/2017