15/11/2010

Αποτελεσματική Διαχειρίση Καριέρας σε περίοδο κρίσεων


Ινστιτούτου Πωλήσεων ΕλλάδοςΠραγματοποιήθηκε με επιτυχία η συνάντηση των μελών του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, με θέμα την Αποτελεσματική Διαχειρίση Καριέρας σε περίοδο κρίσεων. Προσκεκλημένη του Ινστιτούτου Πωλήσεων ήταν η κα Μάρθα Μυλωνά, πρόεδρος τα τελευταία τρία χρόνια του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και HR Director South Eastern Europe στον Όμιλο Επικοινωνίας Olympic DDB.


Η Κα Μυλωνά ανέπτυξε τις δυνατότητες σταδιοδρομίας σε περίοδο κρίσεων, παρουσιάζοντας τις δυσκολίες μετακίνησης στελεχών από κλάδο σε κλάδο, καθώς και τις ευκαιρίες που δημιουργούνται για σταδιοδρομία στο εξωτερικό.


Αποτελεσματική Διαχειρίση Καριέρας σε περίοδο κρίσεων.
Σε μια αγορά που συρρικνώνεται και οι διαθέσιμες ανοιχτές θέσεις εργασίας περιορίζονται στο ελάχιστο, τα διαθέσιμα στελέχη θα πρέπει να κάνουν τις κατάλληλες επιλογές για την σταδιοδρομία τους. Σύμφωνα με την κυρία Μυλωνά, η εκπαίδευση αποτελεί ένα ισχυρό πλεονέκτημα για τα στελέχη που την αποζητούν.


Η συζήτηση με τα μέλη του ΙΠΕ συνεχίστηκε αναφορικά με τον αντίκτυπο που έχει η κρίση σε ορισμένους κλάδους και τις αυξημένες απαιτήσεις που δημιουργεί η κρίση στα εμπορικά τμήματα των εταιρειών, καθώς η ύφεση δημιουργεί την ανάγκη των πωλήσεων των προιόντων χωρίς σημαντική διαφημιστική υποστήριξη (λόγω της μείωσης των διαφημιστικών κονδυλίων).



Όπως επίσης αναφέρθηκε, μεγάλη συρρίκνωση παρουσιάζουν οι αποδοχές των στελεχών σε πολλούς κλάδους, αφού η μη επίτευξη των ετήσιων ποσοτικών στόχων λόγω της ύφεσης έχει σαν αντίκτυπο την μη απόδοση των ετησίων bonus.



Κλείνοντας η κυρία Μυλωνά αναφέρθηκε στην ανάγκη των εταιρειών για στελέχη πρώτης γραμμής, ακόμη και σε περίοδο κρίσεων, αφού αποτελούν την εικόνα της εταιρείας προς τον υποψήφιο πελάτη. Τα στελέχη αυτά αντιμετωπίζουν την πρόκληση της βελτίωσης των προσωπικών τους ικανοτήτων, ώστε να είναι περιζήτητα στην αγορά, όπως π.χ. η ανάπτυξη της αξιοπιστίας σε σχέση με τον πελάτη και οι διαπροσωπικές σχέσεις (CRM). Σημειώθηκε σχετικά ότι συνήθως ο πελάτης δεν συντηρείται σαν επαφή μετά την αποχώρηση του στελέχους από την εταιρεία, καθώς ο πελάτης διατηρεί επαφή με την εταιρεία και όχι με τον Πωλητή.



Ακολούθησε συζήτηση μεταξύ των παρευρισκομένων για τη δυναμική των σχέσεων μεταξύ των τμημάτων των εταιρειών, όπου επισημάνθηκε η ανάγκη της πολύπλευρης σκέψης που θα πρέπει να αναπτύσουν τα Διευθυντικά στελέχη των εταιρειών, ώστε να μπορούν οι Οικονομικοί να σκέφτονται εμπορικά και οι Εμπορικοί, οικονομικά.

Η κυρία Μυλωνά υπογράμμισε σχετικά την αυξημένη σημασία των εταιρικών προγραμμάτων εκπαίδευσης Στελεχών Πωλήσεων σε οικονομικά στοιχεία.

Την συνάντηση τίμησαν με την παρουσία τους πολλά σημαντικά στελέχη της αγοράς.




Καλωσήρθατε στην Career Planner!
clock  3:34 μμ - 26/9/2017